21.5.12

Gedachten

De vieze glimlach van het meisje aan de bar..
In gedachten zie je haar wegdromen,
wegzinken in herinneringen.
Starend in het niets schud ze giechelend met haar hoofd.
Mijn oog valt op haar als ik een wodka wil bestellen en ik herken haar blik.
Geen liefde maar lust.
Ze bijt zelfs even op haar lip en ik zie dat ze de muziek en mensen om haar heen even vergeet.
Gelijk heb ik het gevoel alsof we dezelfde gedachten delen,
en langzaam maar zeker merk ik dat ik mijzelf verlies in herinneringen.
Zo vergeet ik ook even het gespuis om mij heen en droom ik weg..
Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik sluit mijn ogen.
Ik giechel een beetje in mijzelf.
Zo staan er twee meisjes aan de bar met een vieze glimlach op hun gezicht.
Totaal onbekend voor elkaar, maar met dezelfde soort gedachten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten